FAQ's
Bestellen
Wat gebeurt er nadat ik een bestelling heb geplaatst?
Wat gebeurt er nadat ik een bestelling heb geplaatst?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een e-mail met informatie over de volgende stappen.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen nadat deze is geplaatst?
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen nadat deze is geplaatst?
Helaas niet. Zodra je bestelling is geplaatst, wordt deze automatisch naar ons logistieke team gestuurd en kan niet meer worden gewijzigd.
Kan ik een bestelling plaatsen voor meerdere afleveradressen?
Kan ik een bestelling plaatsen voor meerdere afleveradressen?
Ja, maar je moet voor elke bezorglocatie een aparte bestelling plaatsen. Je kunt meerdere afleveradressen opslaan in je klantenaccount.
Is er een minimum bestelwaarde?
Is er een minimum bestelwaarde?
Nee, er is geen minimale bestelwaarde. Of je nu één of meerdere producten nodig hebt, je kunt je bestelling eenvoudig bij ons plaatsen.
Verzending en levering
Welke koerier levert mijn bestelling?
Welke koerier levert mijn bestelling?
Bestellingen worden verzonden via DHL.
Kan ik gratis verzending krijgen op mijn bestelling?
Kan ik gratis verzending krijgen op mijn bestelling?
Ja! Bestellingen vanaf €150 worden gratis verzonden. Voor bestellingen onder de €150 rekenen we vaste verzendkosten aan van €7,90.
Hoe lang duurt de levering?
Hoe lang duurt de levering?
De standaard levertijd is 3-5 werkdagen, maar dit geldt alleen voor artikelen die als "direct leverbaar" zijn gemarkeerd.
Wat moet ik doen als mijn bestelling niet compleet is?
Wat moet ik doen als mijn bestelling niet compleet is?
Het spijt ons als je niet al je artikelen hebt ontvangen. Controleer je verzendbevestiging per e-mail, want je bestelling kan zijn opgesplitst in meerdere pakketten. Elk pakket heeft een apart trackingnummer en ze kunnen op verschillende tijdstippen worden geleverd.
Kan ik mijn bestelling persoonlijk afhalen?
Kan ik mijn bestelling persoonlijk afhalen?
Op dit moment is persoonlijk afhalen om logistieke redenen nog niet mogelijk.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je bestelling is ingepakt en verzonden, ontvang je een e-mail met een trackinglink en een zendingnummer van de bezorger. Als je bestelling is opgesplitst in meerdere zendingen, ontvang je voor elk pakket een aparte e-mail met traceergegevens.
Wat moet ik doen als mijn bestelling niet compleet is?
Wat moet ik doen als mijn bestelling niet compleet is?
Onze excuses als je niet alle artikelen hebt ontvangen. Controleer je verzendbevestiging per e-mail, want je bestelling kan in meerdere pakketten zijn opgesplitst. Elk pakket heeft een apart trackingnummer en kan op verschillende tijdstippen worden geleverd.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je bestelling is ingepakt en verzonden, ontvang je een e-mail met een trackinglink en een zendingnummer van de bezorger. Als je bestelling in meerdere zendingen is opgesplitst, ontvang je voor elk pakket een aparte e-mail met traceergegevens.
B2B-klantaccount
Wat zijn de voordelen van een B2B-account?
Wat zijn de voordelen van een B2B-account?
Een B2B-account maakt hygiënebeheer eenvoudig met transparante prijzen, op maat gemaakte aanbiedingen en een gemakkelijk bestelproces. Je krijgt ook toegang tot exclusieve aanbiedingen en promoties.
Welke informatie kan ik vinden in mijn B2B-account?
Welke informatie kan ik vinden in mijn B2B-account?
Je account biedt:
- Bestelgeschiedenis
- Bedrijfsgegevens en opgeslagen
afleveradressen - Contactgegevens
Hoe registreer ik me?
Hoe registreer ik me?
Je gebruikersaccount wordt automatisch aangemaakt bij je eerste bestelling in onze online shop. Om je aan te melden, klik je gewoon op het pictogram rechtsboven op de website.
Kan ik extra kortingen krijgen op mijn bestelling?
Kan ik extra kortingen krijgen op mijn bestelling?
Onze prijzen zijn eerlijk, maar voor grote bestellingen kunnen we speciale prijzen aanbieden.
Neem contact met ons op via e-mail (clearplus.be@cws.com) om een op maat
gemaakte aanbieding te bespreken.
Is er een automatische nabestelfunctie voor verbruiksartikelen?
Is er een automatische nabestelfunctie voor verbruiksartikelen?
Nog niet, maar we werken er actief aan! Zodra deze functie beschikbaar is, brengen we je op de hoogte.
Retourneren & Klachten
Kan ik een artikel retourneren?
Kan ik een artikel retourneren?
Ja! Je kunt een artikel binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Het product moet ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking zijn. Neem contact op met onze klantenservice om de retourzending te starten.
Wat moet ik doen als ik een beschadigd of onjuist product ontvang?
Wat moet ik doen als ik een beschadigd of onjuist product ontvang?
- Neem contact met ons op: Stuur een e-mail naar clearplus.be@cws.com met je bestelgegevens en de reden voor het retourneren.
- Het product voorbereiden: Verpak het artikel stevig in de originele verpakking (indien mogelijk) of in een andere geschikte verpakking voor transport.
- Afhaling regelen: We regelen de retourzending via DHL.
- Kies uw terugbetalingsoptie: Je kunt kiezen voor een volledige terugbetaling of een vervangend product.
Hoe ontvang ik mijn geld terug?
Hoe ontvang ik mijn geld terug?
Kies je voor terugbetaling, dan zorgen wij voor een credit nota .
Hoe lang duurt een terugbetaling?
Hoe lang duurt een terugbetaling?
Het bedrag wordt gecrediteerd binnen 14 werkdagen nadat het geretourneerde product is aangekomen in ons magazijn.
Betaalmethoden
Welke betalingsopties zijn beschikbaar?
Welke betalingsopties zijn beschikbaar?
Wij hanteren momenteel enkel betalen per factuur, er is dus geen vooruitbetaling nodig.
Wanneer moet ik betalen?
Wanneer moet ik betalen?
Na het plaatsen van je bestelling, ontvang je een orderbevestiging. Zodra we de bestelling afgeleverd hebben, wordt de factuur opgemaakt en naar het opgegeven mailadres verzonden. De betaaltermijn staat op 14 dagen na factuurdatum.